Magdalena Sochaczewska

  • Pedagog Specjalny, Terapeuta i Diagnosta Integracji Sensorycznej, Diagnosta Dysleksji Rozwojowej, Terapeuta Ręki.
  • Jestem Pedagogiem Specjalnym i Terapeutą Integracji Sensorycznej. Pracuje obecnie w Szkole Podstawowej oraz w Poradni. Moim celem jest wspieranie dzieci w ich rozwoju, pomaganie im w przezwyciężaniu trudności i odkrywaniu ich pełnego potencjału.
  • Praca z dziećmi to dla mnie pasja i powołanie. Zawsze uwielbiałam obserwować różnorodność występującą wśród dzieci, dlatego postanowiłam poświęcić swoją karierę wspieraniu ich w nauce, samodzielności i lepszym funkcjonowaniu w codziennym życiu.
  • Doświadczenie zdobywałam, pracując jako pedagog specjalny w szkole podstawowej oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie prowadziłam diagnozę i terapię dzieci, w tym dzieci w spektrum autyzmu. Moja praca obejmuje zarówno diagnozowanie i terapię integracji sensorycznej, jak i ocenę dzieci pod kątem rozwoju funkcji poznawczych.
  • Ukończyłam studia pierwszego stopnia na kierunku pedagogika specjalna (surdopedagogika, edukacja wczesnoszkolna) oraz studia magisterskie w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Dodatkowo jestem absolwentką studiów podyplomowych z zakresu terapii i diagnozy integracji sensorycznej. Obecnie poszerzam swoją wiedzę, studiując psychologię dzieci i młodzieży w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych.
  • Brałam udział w licznych konkursach specjalistycznych:
    -Bateria Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej
    -Diagnozowanie Dysleksji Rozwojowej
    -Trener TUS (Trening Umiejętności Społecznych) dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
    -Ocena wybranych parametrów ciała u dzieci z zaburzeniami SI . Analiza ćwiczeń na sprzętach wykorzystywanych w terapii SI.
  • Specjalizuję się w diagnozie i terapii integracji sensorycznej, terapii pedagogicznej oraz diagnozowaniu dzieci w kierunku dysleksji rozwojowej. Pomagam dzieciom, które mają trudności z przetwarzaniem bodźców sensorycznych oraz posiadają deficyty w zakresie rozwoju funkcji poznawczych (uwaga, pamięć, myślenie, język)
  • Przyjmuję pacjentów w wieku przedszkolnym oraz szkolnym.
  • W pracy stawiam na indywidualne podejście do każdego dziecka – jego potrzeby, mocne strony i wyzwania, z którymi się mierzy. W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla mnie zbudowanie bezpiecznej relacji z dzieckiem oraz dostosowanie metod pracy do indywidualnych możliwości dziecka.
  • Prywatnie uwielbiam podróżować.