REGULAMIN REZERWACJI I ODWOŁANIA WIZYT W CENTRUM INDYGO

 §1

Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady umawiania, rezerwacji, potwierdzania oraz odwoływania wizyt Pacjentów w Centrum INDYGO.
2. Przez użyte w niniejszym regulaminie pojęcia należy rozumieć:
Centrum Indygo, Poradnia – Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Centrum Indygo oraz Centrum Terapii i Rozwoju Indygo, prowadzone przez Centrum Indygo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
3. Rezerwacja terminu wizyty jest równoznaczna z zapoznaniem się przez Pacjenta z niniejszym regulaminem i akceptacją jego postanowień.

§2

Rezerwacja i umawianie wizyt
1. Sposoby umawiania wizyt:
§ osobiście w punkcie Rejestracji w CENTRUM INDYGO w godzinach pracy Poradni,
§ telefonicznie w godzinach pracy Poradni,
§ poprzez wypełnienie formularza udostępnionego na stronie internetowej www.centrumindygo.pl,
§ poprzez wysłanie e-mail na adres kontakt@centrumindygo.pl
§ poprzez portale internetowe, z którymi CENTRUM INDYGO zawarło umowę, przy czym
dodatkowe zasady umawiania i odwoływania wizyt są określone na stronie internetowej danego portalu.
2. Aktualne godziny pracy CENTRUM INDYGO oraz numery telefonów na rejestrację podane są na stronie internetowej www.centrumindygo.pl.
3. Podczas rezerwacji wizyty Pacjent zobowiązany jest podać dane swoje osobowe. Wszystkie dane osobowe zbierane są zgodnie z polityką RODO.

§3

Potwierdzenie wizyty
1. Pacjent może otrzymać wysłaną przez Poradnię wiadomość SMS na wskazany podczas dokonywania rezerwacji numer telefonu z informacją o zbliżającym się terminie wizyty lub/oraz z prośbą o potwierdzenie wizyty.
2. Potwierdzenie wizyty może odbywać się również poprzez kontakt telefoniczny na wskazany podczas dokonywania rezerwacji numer telefonu.

§4

Opłaty
1. Opłatę za wizytę uiszcza się przed zajęciami.
2. W przypadku nieuregulowania płatności w terminie, Poradnia ma prawo odmówić przeprowadzenia zajęć.
3. Pacjent ma obowiązek na niezwłocznie zgłosić Poradni planowane nieobecności (planowane wyjazdy, urlopy) i uzgodnić ewentualne przesunięcie/odrobienie zajęć, nie później niż do godz. 15.00 dnia poprzedzającego wizytę.
4. W przypadku niemożności uzgodnienia zastępczych terminów, kwota wpłaty zostanie zaliczona na poczet kolejnych zajęć.
5. W przypadku zaległych płatności za wizyty warunkiem przyjęcia jest wniesienie zaległych opłat na konto bankowe lub osobiście w recepcji minimum 48 godzin przed kolejną wizytą.

§5

Rabaty i promocje
1. Od ceny podstawowej danej usługi przysługują następujące rabaty:
§ 10% przy wykupieniu minimum 4 wizyt dla jednego Pacjenta z jednym specjalistą.
2. Aby skorzystać z rabatów należy dokonać płatności za usługi z góry, tzn. przed terminem ustalonej wizyty.
3. Wizyty opłacane po terminie nie podlegają rabatom.
4. Z rabatów wyłączone są wizyty u psychologa dla osób dorosłych, psychoterapeuty, terapeuty par, terapeuty uzależnień, zajęcia grupowe, diagnozy praz konsultacje u lekarza psychiatry.

§6

Odwołanie wizyty

1. Umówioną wizytę Pacjent może odwołać:§ wysyłając SMS na numer 501-334-928
§ wysyłając e-mali: kontakt@centrumindygo.pl
§ w przypadku umówienia wizyty przez portal internetowy według zasad określonych przez ten portal.2. Odwołanie wizyty musi nastąpić najpóźniej
§ minimum 24 h w przypadku psychoterapii dorosłych, terapii uzależnień, terapii par;
§ do godz. 10.00 dnia poprzedzającego wizytę w przypadku zajęć w ramach WWRD.
§ do godz. 15.00 dnia poprzedzającego wizytę w przypadku pozostałych usług;
3. W przypadku odwołanych wizyt zgodnie z §4 ust. 2 płatność przechodzi na następną wizytę.
4. W przypadku odwołania wizyty po upływie terminu wskazanego w §4 ust. 2 lub w przypadku
nieobecności Pacjenta na umówionej wizycie, wizyta zostanie uznana za zrealizowaną. W takim przypadku zostanie naliczona opłata w wysokości 100% opłaty zgodnie z cennikiem.
5. Wizyty u lekarza psychiatry, psychotraumatologa, specjalisty terapii par oraz u terapeuty uzależnień muszą być opłacone najpóźniej 48 godzin przed zaplanowaną konsultacją. Brak dokonania płatności w tym terminie może skutkować odwołaniem wizyty.
6. Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy prowadzony dla Centrum Indygo Sp. z o.o. przez PKO BP: 42 1020 1026 0000 1802 0452 7743. Tytułem należy podać „imię i nazwisko Pacjenta + nazwa usługi (np. psycholog/logopeda) + data wizyty”.
7. Numer rachunku bankowego podany na stronie internetowej www.centrumindygo.pl
8. Powyższe zasady stosuje się w takim samym stopniu do wizyt odwołanych, jak i przeniesionych na inny termin, kiedy to pierwotny termin wizyty został anulowany, a terminy odwołania (w tym przekazania informacji o zmianie terminu na inny) nie były zachowane.
9. W przypadku nieobecności na 3 kolejnych wizytach pacjent straci stały termin i kolejne zarezerwowane terminy. W takim wypadku warunkiem przyjęcia jest wniesienie zaległych opłat na konto bankowe lub osobiście w recepcji minimum 2 dni przed kolejną wizytą.
10. W przypadku, gdy pacjent pojawi się na zajęciach terapeutycznych z objawami choroby, terapeuta ma prawo odmówić prowadzenia zajęć, co będzie traktowane jak niepojawienie się pacjenta na wizycie, w związku z tym koniecznie będzie uiszczenie opłat za zaplanowane zajęcia.

§7

RODO
1. Administratorem danych osobowych Pacjentów jest Centrum Indygo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 47/8, 02-672 Warszawa.
2. Klauzula informacyjna oraz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują̨ się̨ w Polityce prywatności dostępnej stronie internetowej: https://centrumindygo.pl
3. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej: https://centrumindygo.pl

§8

Postanowienia końcowe
1. Zakup Usług jest równoznaczny z akceptacją warunków niniejszego Regulaminu.
2. Centrum Indygo jest uprawnione do zmiany postanowień́ Regulaminu.
3. Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2024 r.

REGULAMIN
zajęć terapeutycznych prowadzonych w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka (WWRD) przez Niepubliczną Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną „Centrum Indygo”

§1

Zakres działań
1. Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Centrum Indygo”, zwana w dalszej części regulaminu Poradnią, z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 47/8, 02-672, Warszawa, REGON 365966783, prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne ze specjalistami: psychologiem, logopedą/neurologopedą, terapeutą AAC, pedagogiem specjalnym, terapeutą ręki terapeutą SI, fizjoterapeutą, psychoterapeutą, dogoterapeutą, zwane dalej Zajęciami lub Terapią.

§2

Zasady uczestnictwa w zajęciach
1. Rozpoczęcie zajęć terapeutycznych w ramach WWRD w Poradni jest równoznaczne z akceptacją przez Opiekuna niniejszego Regulaminu.
2. Z zajęć WWRD mogą korzystać tylko i wyłącznie dzieci posiadające opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka do momentu podjęcia nauki szkolnej. Z WWRD dziecko może korzystać tylko w jednej placówce. Opinię o potrzebie WWRD i numer PESEL dziecka należy dostarczyć do Poradni w postaci kserokopii lub skanu przesłanego na adres mailowy: kontakt@centrumindygo.pl
3. O zakwalifikowaniu się na zajęcia decyduje Dyrekcja Poradni
4. W przypadku dzieci, które ukończyły 6 r.ż. i mają odroczony obowiązek szkolny, konieczne jest dostarczenie do Poradni decyzji ze szkoły o odroczeniu obowiązku szkolnego dziecka.
5. Na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecku przysługuje skorzystanie bezpłatnie z zajęć terapeutycznych ze specjalistami: psychologiem, logopedą/neurologopedą, terapeutą AAC, pedagogiem specjalnym, terapeutą ręki terapeutą SI, fizjoterapeutą, psychoterapeutą, dogoterapeutą.
6. zajęcia grupowe – maksymalnie 4 zajęcia w miesiącu;
7. zajęcia indywidualne – maksymalnie 4 zajęcia w miesiącu w przypadku zajęć trwających 60 min z wybranym terapeutą: psychologiem, logopedą/neurologopedą, terapeutą AAC, pedagogiem specjalnym, fizjoterapeutą, terapeutą SI, dogoterapeutą;
8. zajęcia w diadzie – maksymalnie 4 zajęcia w miesiącu;
9. Jedne zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe oraz w diadzie trwają 60 minut. Każde ostatnie 5 minut zajęć terapeutycznych przeznaczone jest na omówienie ich przebiegu z Rodzicem/Rodzicami lub Opiekunem/Opiekunami prawnymi dziecka. Podana ilość zajęć jest do wykorzystania w danym miesiącu kalendarzowym. Poradnia nie zobowiązuje się do odrabiania zajęć odwołanych lub przypadających w dni świąteczne.
10. Opiekunowie dziecka korzystającego z zajęć z psychologiem zobowiązani są do uczestniczenia raz na 4 do 8 tygodni w spotkaniach z terapeutą prowadzącym dziecko. Spotkanie odbywa się bez udziału dziecka, w ramach jednego z 4 zajęć terapeutycznych przysługujących mu z racji programu WWRD. Istnieje możliwość umówienia spotkania poza czasem terapii dziecka, w takim wypadku terapia dziecka w ramach WWRD odbywa się normalnie, a spotkanie odbywa się dodatkowo, w ramach działalności Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Centrum Indygo” – odpłatność zgodnie z cennikiem Poradni (patrz regulamin zajęć prowadzonych przez Niepubliczną Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną „CENTRUM INDYGO”).
11. W przypadku uczestniczenia w zajęciach grupowych na życzenie rodzica lub terapeuty prowadzącego zajęcia, odbyć się może spotkanie terapeuty z rodzicami dziecka, na którym omówione zostaną szczegółowo postępy i trudności dziecka w grupie. Spotkanie odbywa się dodatkowo, w ramach działalności Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Centrum Indygo” – odpłatność zgodnie z cennikiem Poradni (patrz regulamin zajęć prowadzonych przez Niepubliczną Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną „CENTRUM INDYGO”).
12. Bezpłatne zajęcia w ramach WWRD odbywają się w lokalu Poradni. Jeżeli w ramach zajęć WWRD terapeuta dojeżdża wyjątkowo na wizytę domową lub do przedszkola dziecka dojazd jest płatny zgodnie z cennikiem Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Centrum Indygo”.
13. W przypadku ustalenia z opiekunami dziecka konieczności/potrzeby zrobienia dla dziecka indywidualnej pomocy do porozumiewania się przez terapeutę – odbywa się to dodatkowo, w ramach działalności Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Centrum Indygo” – odpłatność zgodnie z cennikiem Poradni (patrz regulamin zajęć prowadzonych przez Niepubliczną Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną „CENTRUM INDYGO”).
14. W przypadku ustalenia z opiekunami dziecka konieczności/potrzeby napisania o dziecku opinii/przeprowadzenia i opisania testu/diagnozy specjalistycznej – odbywa się to dodatkowo, w ramach działalności Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej „CENTRUM INDYGO” – odpłatność zgodnie z cennikiem Poradni (patrz regulamin zajęć prowadzonych przez Niepubliczną Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną „CENTRUM INDYGO”).


§3

Obowiązki Opiekuna
1. Opiekun dziecka zobowiązuje się do:
§ systematycznego i punktualnego przyprowadzenia dziecka na zajęcia;
§ systematycznego i konsekwentnego stosowania się do zaleceń terapeuty;
§ informowania recepcję o nieobecności dziecka na zajęciach lub o swojej nieobecności na spotkaniu z rodzicami do godziny 10.00 dnia poprzedzającego zajęcia/spotkanie
§ Telefonicznie 606-227-703
§ Sms 501-334-928
§ E-mail: kontakt@centrumindygo.pl
§ w sytuacji, gdy Opiekun zapomina o odwoływaniu zajęć, a dziecko nie pojawia się na zajęciach – Poradnia ma prawo do rozwiązania współpracy z Opiekunem;
§ informowania terapeuty prowadzącego i Dyrekcji Poradni o dłuższych (powyżej dwóch kolejnych zajęć terapeutycznych) planowanych nieobecnościach dziecka na zajęciach;
§ odwoływania zajęć w przypadku, gdy dziecko jest chore. W przypadku, gdy okazuje się, że dziecko podczas zajęć terapeutycznych ma objawy choroby (np. gorączka, intensywny kaszel, duży katar) terapeuta ma prawo przerwać zajęcia.


§4

Obowiązki Poradni
1. Zajęcia terapeutyczne prowadzone są w oparciu o program autorski i własne zaplecze dydaktyczne.
2. Poradnia zapewnia wykwalifikowaną kadrę, która ma obowiązek:
§ opracowania indywidualnego programu terapeutycznego dla dziecka;
§ przygotowywania się do zajęć;
§ udzielania Opiekunom dziecka rzetelnej i wyczerpującej informacji dotyczącej realizacji programu i przebiegu terapii.
§ informowania Opiekuna o odwołaniu zajęć z przyczyn leżących po stronie terapeuty (zwolnienie lekarskie/urlop na życzenie).
§ przedstawienia Opiekunowi możliwości Zajęć WWR w okresie letnich wakacji.


§5

Rozwiązanie Współpracy
1. Rozwiązanie współpracy może nastąpić:
§ gdy cel terapii zostanie zrealizowany;
§ na wniosek każdej ze stron z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca.
§ w przypadku odwołania przez Opiekuna 4 kolejnych tygodni zajęć terapeutycznych;
§ ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewywiązywania się którejś ze stron z postanowień regulaminu.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych będzie Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Centrum Indygo, ul. Ostrobramska 95, 04-118 Warszawa, tel.: 606 22 77 03, email: kontakt@centrumindygo.pl reprezentowana przez dyrektora (zwaną dalej „Poradnią).


Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować również z wyznaczonym inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: kontakt@centrumindygo.pl


Cel przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia prawidłowego świadczenia usług związanych z udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wydawaniem dokumentów związanych z badaniami (np. opinii, wniosków, orzeczeń, zaświadczeń).


Podstawy przetwarzania oraz okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe:
a) służące do identyfikacji (np. imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania) przetwarzane będą w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO);
b) dotyczące zdrowia zawarte w dokumentacji medycznej przetwarzane będą zgodnie z wymogami określonymi w przepisach (art. 9 ust. 2 lit g RODO)
Obowiązki administratora o których mowa w pkt a) i b) określają następujące przepisy:
• Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. „Prawo Oświatowe”;
• Ustawa z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty;
• inne przepisy wydane na podstawie powyższych ustaw:
– Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych;
– Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 września 2017 r. w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające działające w publicznych poradniach psychologicznopedagogicznych.


Okres przechowywania danych osobowych
Państwa dane osobowe przetwarzane są przez okres realizacji wyżej wskazanych celów. Po ich zakończeniu Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną określoną w Instrukcji Kancelaryjnej i Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, uzgodnionym z archiwum Państwowym w Warszawie. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
c) prawo do usunięcia danych osobowych;
d) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO. Skargę mogą złożyć Państwo listownie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;


Informacje o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do realizacji wyżej wskazanych celów.